NUFFNANG

Monday, April 26, 2010

Hari-hari yang mendatang............

ohhh!!!!!!
dah lameeee sangat blog ni tak di update..bile taim idea yang mencurah-curah..
hurm...line brokben lak x bape nk betol...terase teramat membazir membayar kepade celcom tiap-tiap bulan tanpe miss..
bile dah dok melangut kat kedai dan boleh beralam maya tanpe henti kepale otak pulak beku cam dalam peti sejokk...haih...
so...
ari ni ntah kenape terase pulak ingin mengeluarkan segale isi yg ader dalam kepale ini tanpe usul perikse perlukah isi-isi itu dikeluarkan tanpe menapis dulu hampas yang tak perlu..
jadi kalau ader yang tak patut ditulis tu harap-harap dapatlah di maafkan yer..


EHHH!!!!skang dahh nak masuk bulan may....
muahahahahahahahah
*gelak sambil mengeyitkan mate*
mengapekah perlu bergelak ketawe seperti itu??????

ok...
untuk pengetahuan sesape jelah yang terlanjur membukak blog aku ni walaupun aku tau takder pengunjung ngat...sob..sob..sob..
bulan may adalah bulan para ibu menyambut hari mereka..
dan pada bulan may jugelah umur aku akan bertambah setiap tahun tanpe memberi peluang tuk jadi mude remaje..

tahun ni awal-awal lagi,aku dah pun membuat permintaan pade en hunny bunny ku..
muahahahahahahaha...
*gelak lagi,kali ni siap ngan memek muke yang tak dapat nk di describe kan kt sni*

tapi sebenarnye aku tak mengharapkan hadiah sangat.
cukuplah kalau ade family di sisi..
kalau tahun lepas aku sambut arijadi di HKL..bersame mak,ayah,abang2,makcik,
en hunny bunny,'kak yong damia' dan pp merah(dalam perut)..
aku masih happy...tak pernah aku pikirkan kat mane aku sambut arijadi kerana aku lebih memikirkan kak yong yang masih tidak sihat..
tahun ni pun aku tak kat mane la agaknye hunny bunny nak bawak..
ntah-tah.....g makan kt kedai mak je kot..
tapi tak kesah gak bab boleh saving duit makan pastu duit tu boleh wat shopping online...
hahahahahah....

watever,
aku tetap kena sedar diri bahwe diri ini makin tue...kena buat ape yang patut sebagai seorang anak,isteri dan juge mummy vogue...

(^_^)







No comments: