NUFFNANG

Friday, November 12, 2010

rakaman...

ekceli arini excited sebabnye...
tengah dok ngemas2 laci yang berlambak ngan tah ape2 mende 
tetibe 
terjumpa la satu cd...ingat kan 'cd biru' upenye cd yang mempunyai kenangan seribu makna..
felem kawen aku rupenye...hahaha..
rindu btol saat2 sibuk nak jagi nganten dulu..mude remaja lak rase time tengok muka aku ngan en botak..
giler hingusan masa kawen tu...ahaks..

pastu kekunun nak upload ler kat pesbuk kan...
alah, sesaje jer...bukan ape...tapi pesbuk limit time 20min jer...
camno...
tengok lah kalo dapat edit akan ku upload lebih kurang...


tapi kan mase dok mencari-cari kat mane pulak aku nak save video tu,
aku jumpe satu rakaman yang disimpan abang aku...
sebab aku guna lappy dia...


rakaman ini ~












ouh rindunye wajah ini...wajah tanpa suara..


ade lagi satu video tapi takut dan tak sampai ati nak letak..
kalau ade keizinan akan ku letak nanti..

dalam aku suka, gembira tonton video kawen 
aku sedih saat aku lihat rakaman yang ade..
maknenye tak penah sesaat aku lupakan anak ku  HASYA DAMIA..
sentiasa ada...

No comments: