NUFFNANG

Friday, February 11, 2011

Kalau nak pandai

Mode ~ menunggu pelanggan
Waktu ~ di kala hari panas terik
Tempat ~ kedai mencari rezeki

Panas betul cuaca arini..terkelip-kelip mata menahan mengantok..takde pulak warga-warga bandar Bentong ni nak menyinggah kat kedai ni untuk basahkan tekak...sudahnye tuan kedai ni lepas mengunyah, sumbat air..lama2 kembong sudah perut..tapi time2 takde customer ni jugak lah dapat berdetim-detim, bergurau senda dengan suami terchenta..huhuhu

Sesambil berdetim tu tangan ni ligat main henpon..aku pun tak tau ape yang dah aku buat..yelah bukan pintar sangat bab2 IT neh..tapi tetap nak pakai tepon semat kan...


Godey punye godey tetibe terjumpa satu aplikasi untuk tulis belog via henpon neh..,bagaikan ada magnet jari jemari yang kasar(maklumlah maleh pakai losyen) terus meng'install' itu aplikasi..tapi takut2 berani gak..ye lah kang tak pepasal hape kemenda pulak yang keluo..


Tup..tup..pas donlod terus boleh tulis entri kat belog...wah...wah...saya menjadi jakun jap...kalaulah ada cermin ni konfem aku malu tengok muka jakun ku itu..,hahaha


Tapi syok gak ek..hihihi...jadi skang aku dah tau ape ektibiti yang nak dibuat kalau bosan..ektibiti itu adalah mengodek mende yang tak pandai sampai pandai...walahhhh BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 comment:

oshin-jamel said...

pergh..mmg canggih la..hehehehe~
mende nie mmg kt sme tpon kot ade..agaknye la..
tp sony mmg ade..heheheh!!!slmt berblogging mummy!