NUFFNANG

Tuesday, February 22, 2011

Kononnye~~~

Azam tahun ni nak Ada bisnes sendiri..akhirnya impian tu tercapai jugak...


Tapi nyer.....huaaaaaa, dah tak dapt nak layan fesbuk ngan blogwalking lagi dah..tak sempat...


Jadual harian skang sangat padat..lepas subuh dah kuar umah..pas hantar irdina umah Mak terus pegi kedai...siap2 kan apa yang patut untuk breakfast...pastu pukul 10 dah kena redi tuk nasi ayam pulak...kalau takde customer boleh lah intai2 jap..petang sesudah siap ngemas, amik irdina...main2 ngan dia jap..Mandi..solat...kemudian aktiviti yang memang wajib~~ T.I.D.U.R...


Percaya atau tak tapi nak menonton telibesyen di waktu malam skang ni memang tak boleh...kalau hadap jugak tv konfem kejap lepas tu, aku tentu diulit mimpi...huh!!!

Eh...apelah aku ni...kan nak mencari rezeki..memacam pulak rungutan..aku bersyukur..alhamdulillah walaupun masa yang Ada sangat padat,Allah memberi aku ruang untuk mencari rezeki yang halal...suami pun depan mata...masih jugak dapat tengok anak(mader in law bawak datang kedai)...


{^_^}
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 comment:

Oshin jamel said...

ade kedai br ker ain????!!!