NUFFNANG

Saturday, March 5, 2011

hajat hati



Alhamdulillah...
Sampai jugak hajat aku dan suami...Walaupun ala kadar tapi lebih baik dari takde langsung kan..
Sebenarnya henchek suami yang bersuara..katanya nak masak untuk disedekahkan pada masjid..lebih tepat orang yang datang sembahyang kat masjid..Mulanya nak bagi nasi lemak tapi disebabkan sambal tak cukup so henchek suami pun masak nasi buat nasi goreng..hehhehehe...Aku tolong letak hiasan yang atas nasi goreng tu jer..ye lah dia yang lebih terer bab masak memasak ni...*pecah lubang, aku tak pandai masak*






ni lah hasilnya..

Kami bersedekah ni bagi pihak ahli keluarga yang dah tiada..dan bagi pihak hasya damia @ kak yong..
moga roh mereka dicucuri rahmat..amin..



Pada petang tu pulak aku bawak si pp merah ke salon...rambut depan dia nak nak masuk ke dalam mata dah..Kekadang nampak jugak dia rimas dan pandai pulak dia selakkan rambut tu kebelakang..hihih..
tapi dah alang-alang namanya kan..ape la salah nya kalau mummynye pun menempel sama..dan-dan la kan si hairsylist tu buat duit ni lagi banyak melayang..aku pulak bagai disorong bantal bila amoi tu cakap ada promotion "kakak, sekarang kite ade buat plomotion, gunting, cuci sama treatment ampat puloh lapan linggit saje"....kalau korang, konfem anggukkan jugak kan bile dengar ade promotion tu..jangan tipu yer
  (sambil angkat2 kening).....heheheheh


Sebab dah aku yang menggatal nak join si pp  merah ngabihkan duit so amoi tu buat part aku dulu...sesambil mata ni duk jeling-jeling kat encik heirman yang terkejar-kejarkan si pp merah..soli yer darling...hahahahh...




tengok lah budak kecik yang sibuk dok nak tengok ntah hape lak agaknye yang mummy dia tengah buat..
~pic agak blur~



tengok lah sampai 2-3 orang nak kena pegang..kalo tak dia sibuk nak selak balik rambut yang amoi tu dah sikat kan..haishhhh...memacam tau...





menganga-nganga mulut tu...punyalah excited dapat gunting rambut tu..hehehehe

tapi pa pe pun dapat gak menggunting rambut si pp merah ni walopon memule cam risau...yelah buat nye dia bergerak-gerak time amoi tu nak gunting...pastu manelah tau amoi tu gabra sampai 'ter'gunting mende lain pulak...tapi kalo sampai mencederakan haruslah i saman berjuta2 kan...isk, apeyang aku dok melalut pulak ni..yang penting misi mengabihkan duit saku BERJAYA...


hajat nak bersedekah untuk kak yong pun dah tercapai
nak gunting rambut si pp merah pun dah dapat..
ape lagi yang belom??
TUNGGGGGUUUU...

harharharahar