NUFFNANG

Wednesday, March 23, 2011

Kerana Mulut

Banyak mulut betul...sepatah ditanya,berpatah-patah perkataan berlumba keluar dari mulut dia..kekadang tu bagai nak dicilikan...eh..eh..kalau nak dicoklatkan pun boleh jugak kan..cili tu pedas ler... Sesuke je aku nak mencili mulut anak dara ku nan seorang itu...heheh..silap-silap aku pulak yang kena cili balik kan.. Sekarang ni si pp merah...opppsss...kena tukar nama..si cik pot pet aku tu memang becok sangat..setiap ape yang kita sebut mesti dia dengar dan ikut..memang tak boleh tersilap cakap.. Ada satu hari tu,daddy dia tengah drive kereta..ada lah sebijik kereta tu potong tak pasal-pasal...terkeluar ler ayat "ish,bodoh btol kete ni"... Dengan pantas jer cik pot pet aku tu ngikut ape yang daddy dia sebut..."odoh"...ish...ish..ish... Si pot pet ni pun kekadang pandai buli orang...dah dihulur apa yang dia bagi kat kite, tetibe dia sorokkan dekat ketiak.."akde..akde...horok..horok (sorok) "mummy,nah..nah..mamam...," "daddy, nah..nah..mamam.." Tapi sebenarnya takde ape pun kat tangan..kekunun suap mummy ngan daddy..bile tanya " adik suap ape kat daddy tadi? Hili,phedasy..."hehehheh..tapi kat mummy pp merah suap ayam..jeles daddy... Selalu aku terkena dengan kata-kata aku sendiri sekarang ni...padan muka aku...hahahh... Apa-apa pun aku akan berikan yang terbaik untuk si pp merah @ cik pot pet...