NUFFNANG

Thursday, March 10, 2011

EL's GIVEAWAY



Sesambil ngunyah kopok yang amat liat, terdengar suara bebudak yang menjerit ntah kenape..
ditambah dengan suara ayam yang sekejap ada, sekejap hilang
aku dengan kepantasan tahap maksima nak melibatkan diri dalam GA yang dibuat oleh KAK EL.. kerana aku adalah salah seorang ahli GHMB dan sememangnya GA ni untuk ahli grup ni sahaja..






banner haruslah dikopipes kan...

komen untuk entri dlm blog pun aku dah komen..lagi-lagi kalo entri bab masakan kak el...memang terliur...harus blaja tau..

oppsss....de soklan ler pulek..bile blog kak el ni di aktipkan..
setelah kau skrol ke ataih, ke bawoh jawapan nye aku rasa ari khamis 17 june 2010..
kak el crite pasal gulai lomak-cilipadi pucuk-paku ngn udang::

aku pun dah komen kt entri kak el pasal GA ni...so ghase nye udoh lengkap syarat2 penyertaan...
dapat hadiah ke tidak kite tengok lah nanti yer..

^_^ v