NUFFNANG

Monday, March 21, 2011

senin ku...




Untuk sekian kali nya ari isnin jer aku tutup kedai..

bermula dari wiken bawak si pp merah ke zoo, ari senin aku cuti sebab letih tak abis lagi...aritu memang abiskan masa dengan tido ngan main dengan si pp merah sayang..

kemudian senin minggu lepas aku dan family ke rumah dhe jamie(kakakku) di seremban..
pegi tu pun atas ajakan mak sebab dhe dah sampai bulan nak bersalin..
sebelum kesana, opkos la kena soping-soping sikit kan..~ye ke sikit??~
sonok je pilih-pilih barang baby...walaupun cik pot pet aku tu baru setahun setengah,sakit ceaser pun tak ilang lagi, aku rindu nak mengandung...opssss...doc pesan tunggu 3-4 tahun...alahhhh...
boleh dikatakan adik beradik aku semu ada pada ari tu...cuma 2 orang abang yang perlu kerja so tak dapat join..


acara wajib...hahahahah...


mak ngan ayah....pihak penaja pada hari tu...hehheheh..tenkiu mak, ayah...love



me n mak buyung....lebiu dhe..


ratu di hatiku..


acara makan-makan beramai2....syok wo berebut..


susu cap junjung???

hari tu aku berdebat ngan dhe tentang jantina anak dia...dhe cakap rasanya gegirl..tapi aku tetap cakap boboy...kalau betul, biar aku yang jaga..hahahah...


21/3/11 bersamaan dengan ari senin...aku cuti lagi...yehhhaaa...
cuti sebab nak hantar miss pot pet check up...alhamdulillah...anak aku sihat dan berat pun naik sikit...so bulan depan boleh cucuk..harharhar..
pegi umah MIL, pegi jenguk mak , makan , balik umah golek-golek , mendobi, bla...bla...
tunggu si pp merah bangun tido, then encek suami ajak keluar pegi pasar tani...beli lebih kurang...
dan finally ke umah MIL lagi sebab encek suami nak main bola...sementara tu sempat aku hapdet belog yang bersawang neh...
rancangan di malam hari pulak , dinner kat luar....*tapi belom pasti sebab itu hanya rancangan*
oppsss...dapat call, dhe dah bersalin pagi tadi...nak tau dapat baby ape?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.

BABY BOY!!!!
yeay.....aku dapat anak lelaki...hahahahahah

begitulah senin ku....harap-harap senin depan buleh soping-soping....ahaks