NUFFNANG

Saturday, June 18, 2011

sape suke conteng muka?


assalamualaikum..


uolss yang gegirl seme suke tak pakai mekap?
banyak tak barang mekap korang?
yang jenama gempak @ yang cikai jer?

kalau nak cerite brand mekap tu tak yah kot..
sebab aku pakai yang bese2 jer...
mak ni bukan berduit sangat nok..

tapi aku memang pakai mekap2 ni..
kalau keluar rumah tak berbedak cam tak best pulak..
pakai celak sikit, letak2 blusher sikit...
maskara tu aku pakai kadang2 jer..
alah bile mood nak mekap cam retis datang barulah pakai...
tapi dalam banyak2 mende yang dah aku conteng kat muka tu,
lipstick la paling aku tak berape nak suke pakai..

ntah kenape rase cam tak cantik pulak bile pakai..
ekekkekkek...
*kalau pakai mekap tapi tak pakai lipstick pun ko cantek ke nok??*


sebabkan dah lama tak pakai lipstick dan memang takde sebatang lipstick pun dalam koleksi mekap aku,
aku pun order lah satu dari makcik aku yang jual avon..


abih kalau dah ada tu, haruslah pakai kan..
untuk 2jam pertama, rasanya lipstick tu masih melekat lagi kat bibir ni..
tapi lepas je makanan dah kusumbatdalam mulut,
ntah kemane pulak hilang nye..

korang tengok ni..


kalau diperatikan bebetol, lipstick tu tinggal kesan kat bibir bawah jer..
kakak ipar aku cakap, bukan cam pakai lipstick tapi dah macam bebudak minum air F&N merah pulak...
tu lah maleh mak nak pakai nok...


muahhhh sikit...
terus ilang lipstick ku iteww..kekekekek..