NUFFNANG

Wednesday, January 26, 2011

tarik napas dalam2.....haaaaaa...




alhamdulillah...
bersyukur sangat2 sebab dah langsaikan ape yang patut di awal2 tahun ni..


puas gak aku dok mengira bile tahun nak abis bayar kan 
tapi 
ahernya selesai jugak..


ish...ape mende nye lah yang si mak budak ni dok cakapkan..
ni hah mendenye
klik sini  >>


dulu belikan buku-buku dan alat-alat belajar untuk si kak yong..
dia suka sangat duduk kat kedai grolier kat EC MALL,Kuantan..
sekejap duk belek buku ni, jap belek yang lain pulak..
sudahnye mummy belikan jugak tanpa pengetahuan daddy pada mulanya..

tapi berahsia tak boleh lelama...kang mummy tak mampu nak bayar mestilah nak kena mintak duit daddy sikit kan...hahahahahha* gelak jahat neh*


ehehehhehhehe~gelak sambil verangan
*ding...ding...ding..(terus ade mentol atas kepala mummy)
buleh la mummy shopping pasni...
sebelum ni nak shopping kena buat kira2..
eh pasni pon kena mengira gak...
tapi tak yah fenin2 lagi dok ingat utang itu, utang ini...







yehaaaahh....jum kita shopping barang menan pasni...

3 comments:

Ein said...

ein pun ambik buku grolier tu... alhamdulillah berkesan juga kat si Anish... dulu ein langsaikan terus dapat lagi diskaun. Kira save byk juga la kannn

Oshin jamel said...

waaaa..brape akk regenye..nk gak taO kan..hehhehe!

ain roxmum said...

ein : kan...kang tggl nak bagi pp merah dok ngadap smpi pandai..hehehhe

oshin : aramak...rege 1k gitu lah..tapi byr ansuran... ;)