NUFFNANG

Tuesday, January 4, 2011

maafkan mummy~~~



adik tak sihat..batok dan selsema..
mummy dah bawak adik ke klinik...kata doktor cuma flu biasa..  
 mummy tak pernah miss bagi adik makan ubat..
alhamdulillah adik senang nak makan walaupun kekadang mummy ngan daddy terpaksa 'berperang'..
 

 adik masih aktif walaupun batok dan hingus meleleh...
 tapi mummy dapat rase adik menahan sakit waktu dia batok..
 mata berair-air..

  
 malam tadi adik muntah...masa tengah tido pulak tu..
 adik tak menangis cuma terpinga-pinga bila mummy bukakan baju..
 mummy  lapkan badan adik..lepas minum air suam adik tido balik..
mungkin adik penat batok2..
 

 mummy rasa sangat bersalah pada adik...
dah lah banyak yang mummy ngan daddy pantang kan pada adik..
 contoh nya air vitagen..
 ari ahad lepas mummy beli barang rumah..
mummy tanya pada adik, dan suruh dia ambil apa yang dia nak..
dia terus meluru tempat air2 da tunjukkan air vitagen..
tapi daddy cakap tak boleh..
 sebab apa jadi tak boleh????
sebab dulu kakak suka minum tu..
jadi daddy takut kalau2 vitagen antara penyebab sakit kakak..
dulu kakak suka makan nasi lemak dengan bawang goreng..
sekarang wek ani tak galakkan mummy bagi adik makan nasi lemak..
kenapa????
sebab takut itu penyebab sakit kakak...
mummy ngan daddy dah cuba buat macam2 untuk kebaikan adik..
betol kakak...
 dan mummy nak kakak tau yang mummy juga dah buat sehabis baik untuk kakak dulu..
  
 
 
 
 
 maafkan mummy kak yong
maafkan mummy adik..
 mummy akan cuba jadi mummy yang tebaik..

 

1 comment:

Ms Ladybird said...

ni beberapa pesanan dari kekandamu... mmg owg tak lalui ape ko lalui tp ko takleh terlalu memikirkan yg lalu... tak slh kalo bg dia se2kali ape dia nk mkn@minum.. jgn nnti kite yg nyesal... ko pon dah pnh tanye doktor kan ape penyebab kak yong sakit... sian gek kt dina tu.. takpe bg se2kali... cuba tgk ank org lain... makan nasi lemak, minum vitagen takde sakit tu kan... kite kena redha dan terima sakit tu dtg dari Allah... owg tau dan pcy ko dah lakukan the best... ok... so jgn sedey2.... jg kesihatan kamu sume k....