NUFFNANG

Friday, December 31, 2010

recap~~~

fuh...
bile nak masuk nak tahun baru ni rasa cam kejap jer ari tu berlalu..
padahal nak mengadap sampai ujung tahun ni memacam benda dah kita buat dan lalui...
kalu manis tu emmm x yah ari esok pun ok tapi kalo pahet bak hempedu,
cepat2 berdoa supaya masa tu cepat jer berlalu...

kalo tahun lepas, banyak saaaangggaaatt kenangan pahit yang melanda..
tahun ini lebih baik...
kami kehilangan kakak tapi kami dikurniakan adik yang tidak ubah sama macam kakak..

tahun lepas kesihatan aku tidak begitu baik kerana mengandungkan adik tapi tahun ini
aku lebih sihat dengan kehadiran adik...
dan tahun ini aku banyak abiskan masa untuk menjaga adik..
temankan dia main, tidurkan dia di waktu malam..
masa kakak dulu jarang aku dapat buat..


kalau tahun ni tak banyak peningkatan dari segi ekonomi,
tahun yang bakal datang ni akan  aku usaha lebih lagi...
harapan aku semoga aku dan suami mempunyai perniagaan sendiri...
bukan tak suka membantu perniagaan keluarga tapi
kami perlu berdikari...


semoga tahun 2011 memberikan lebih kegembiraan..

"SELAMAT TAHUN BARU"

1 comment:

Mama Kyra said...

sian pp merah tk baik2 lg..ain tau dl arwah cousin tiya pn suka vitagen..so bl ks tiya vitagen mak eja tk galak tkt tiya pn kena