NUFFNANG

Thursday, December 16, 2010

luahan hati daddy~~





bermula nye di sini

bapak : apak tengok irdina selalu garu2 kepala..kenapa?
aku : erm, dia ni kuat peluh bapak...tu agaknye gatal la tu..
bapak : erm takpe la cuma risau jer..

'perbualan tu diantara aku dan bapak aku sambil didengar oleh suamiku'


dalam kereta masa perjalanan balik rumah, tetibe hubby cakap yang dia takut..
takut kenape?
kate dia pas dengar bapak cakap camtu tadi, daddy jadi takut la mummy..
takut kalau2 kita akan diberi ujian yang hebat lagi...
takut kalau adik pun sakit..dulu pun kakak selalu garu2 kepala kan mummy..
kite dok ingat dia gatal biasa2 rupanye dia sakit..

malam tu pp merah ditidurkan oleh daddy..
lame aku tunggu hubby ku keluar dari bilik...tapi tak jugak keluar..
rasenya pp merah dah tido..
rupenya daddy sibuk duk usap kepale pp merah..
"nape da?"
"ntah la mummy,orang jadi takut sangat."

pagi esok hubby cakap dia rindu kakak..
tak pernah2 dia tengok gambar bertiub di idong pas kakak dah takde tapi ntah nape arini cam nak tengok katenya..

aku faham akan kerisauan dan kerinduan seorang daddy 
tapi adakah sama kerisauan dan kerinduan itu dengan aku?

yang penting kami sama2 menyayangi kedua2 puteri kami
kerana itu lah lambang cinta kami berdua...

1 comment:

Ms Ladybird said...

think posotive.. kalo riso sgt bwk g check up...