NUFFNANG

Monday, December 27, 2010

ulangtahun perkawinan

we wish u a merry christmas..
we u a merry christmas..
 & a happy new year...


  okay,ekceli lagu tema tu salah tapi ade kena mengena jugak lah kirenya ngan ape yang nak dituliskan ni..
 
 
 
25/12/10
 hari natal dan bersamaan jugak dengan hari ulangtahun perkahwinan aku dan enchek suami terchenta..
dah 6 tahun kami berkahwin...dah dapat 2 orang puteri lagi...
kami seperti pasangan lain jugak..
adakala kami bertengkar sampai merajok-rajok..
adakala kami romantik sampai tak hengat dunia..
tapi bagi aku itu semua biasa..
bukan aku sorang je yang hadapi mende2 camtu..


 aku bersyukur juga kerana Allah telah menemukan aku dengan dia..
dia sangat sporting dan kelakar..

kalau orang lain ber ayang2, ber B2,
aku dan dia selamba bergua-lu..ber aku-engkau..
tapi kalau taim beromantis tu biasalah kan..kalah aku rase bebudak skang ni..
berdarling2 gitu..heheheh..
*geli ek*
 
 
aku berharap agar perkahwinan kami berkekalan sehingga ke akhir hayat 
 aku juga berharap dia akan setia pada aku hingga ke akhir hayatnya juge..
amin~~
 

No comments: