NUFFNANG

Friday, January 14, 2011

tocey..tocey..





muahahahahahahahahahahhahahahhaahhaah
pehal pulak gelak tak pasal2 neh?
 sawan ker?
x makan ubat lagi ker??
 
 sesungguhnya saya tidak sakit tapi saya amat gumbira kerana berjaya menghias2 belog..
walaupun sudah lama berbelog2 tapi saya seorang yang buta IT..
*kuang...kuang...kuang*
bukan tak penah bertanya2 tapi selalunya tanya pada orang yang salah..
sebab dorang pun buta IT cam saya gak...kah..kah..kah..kah...
 
bukan x penah menggodek2 tapi kalo dah namenye buta konfem la x nampak kan..
so memang x pandai langsung..yang basic2 jer boleh..
jelezz tengok belog yang santek2 siap berlagu2 bagai..
tapi ape kan daya..


 tapi kini saya dah berjaya!!!
diulangi BERJAYA!!!
ape pasal nak kena ulang2?
sebab saya berjaya dengan bantuan kawan2..
walopon berkenalan dan berkawan di mukabuka a.k.a facebook 
tapi mereka lah yang membantu..
jadi Mark Zukerberg (betoi ka aku eja ni)
u memang la x kesah pasai duit tapi i kesah pasal hubungan persahabatan..
kekalau lah u TERbaca belog i neh u jangan ler ngengade nak tutup pesbuk tu yer..
>macam lah dia hingin sangat nak baca ek<
 
 

dengan ini ucapan TERIMA KASIH yang x terhingga buat 
 my frens,my sista
>Eja Razak
>Shiela Firdaus
>Oshin Jamel
 dan kengkawan yang lain...
  
 
 muaaaaaahhhhhh skali....
chuppp...chuuuppp (kiss siap bunyik hokey) 

 ;)

2 comments:

Oshin jamel said...

waaaaa....so tOuching..... adk mu x ajr ape² pOn dpt nme..hehehhehe!!! maceh akk!!!

Shiela Firdaus said...

love u syg~