NUFFNANG

Monday, October 11, 2010

bile pp merah mula belajar...



che-chak(cicak)
dats the 1st word...
tanpa disangka-sangka itu lah perkataan pertama hasya irdina...

puas lah mummy ajar....
mum......myyyy.....daddd...dyyy
huh!!mulut mummy berbuih-buih ngajo tapi...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pp merah hanya wat mulut shopong nye..

hari-hari yang berikut pp merah mula belajar perkataan yang lain..

aa,,,yah(tak payah)

no..no..no(sambil jari telunjuk digoyang-goyangkan)

bak

mam...ma

air





perkataan yang paling baru pp merah sedang blajar 

'KAKAK'

bangun tido kakak,
nak pakai baju kakak
budak pompuan, budak laki, baby semua pun dipanggilnye kakak...

sepatutnye aku happy bile dengar pp merah dah pandai menyebut kakak tapi hati ini jadi sayu tiap kali pp merah menyebut 'kakak'...
pernah satu pagi aku menangis bile pp merah sebut kakak..dia pelik..en suami pula memujuk...


kalau lah Hasya Damia masih ada mesti dia akan bangga dengar adik dah boleh sebut kakak..
dorang boleh main sama-sama...
kak yong boleh jagakan pp merah masa mummy buat kerja..
tapi itu semua KALAU....

yang pasti pp merah tau dia ada kakak yang penyayang, comel , pandai...
sekarang pun bila pp merah tido dia akan tersenyum..
mesti sedang bermimpi bermain-main dengan kakak..


apa-apa pun kami rindu kan KAKAK...










1 comment:

MyZone~theUn4given said...

..sukenya dia!!ape2 pon,hargaila dia..harta yang paling bermakna..huhu