NUFFNANG

Tuesday, October 19, 2010

spot the diffrent!!!!!!





jum kite men kuiz..ader bran???
tapi kuiz ape ye??


ha!!!!!!
teka perbezaan gambar...
beza muka..tak termasuk persekitaran yang ade tau...


ok!!

Gambar 1

















soalan : nampak tak perbezaan antara 2 gambar di atas??


*konfem korang cakap ada kan...memang ada pun..
eh...eh...tapi mata sama cuma gambar atas bukaan terlebey sket..












Gambar 2


















soalan : nampak tak?

muka masam ngan muka senyum kan???








Gambar 3

















takde soalan..korang cipta la soklan sendiri..
yang pasti gambar menunjukkan budak ni gembira bermain buai...sambil ditemani daddy..








Gambar 4















soalan : apekah memek muka yang sedang dibuat??

hehehehehh...aksi mencungetkan idong...funny...










Gambar 5











(sile abaikan mummy yang over ini yer...tengok muka anaknye saje)



soalan : ade tak beza korang?????

kalau lihat sekali takde beza...cuma gambar atas rambut tak ikat,gambar bawah rambut diikat..




























memang takde bezanya antara setiap 2 gambar yang diletak..
mereka adik beradik...mempunyai daddy dan mummy yang sama...
disayangi oleh semua orang...bijak,pandai,nakal.....semuanya sama dimata mummy

cuma


salah seorang jer yang ade depan mata...yang sorang lagi jauh....jauh sangatttttt...
tapi 
mereka berdua mummy dah pakukan dalam hati....
sama jer sayangnye....
takde perbezaan...











nokhtah.


















































































3 comments:

MaMa yaNNa said...

dieorg muke same la mummy..

Lizzie Yasmin said...

ala comel nya,.. msti suka gelak besar budak nie.. hehehe cute sgt..

iCaLoVeZiE said...

Ya Allah, sedihnya.. :(
semoga tabah ye..