NUFFNANG

Wednesday, October 13, 2010

mood munge-munge


selalu sangat bercerita tentang anak-anak 
entri kali ni nak tuju khas buat sang arjuna yang berjaya menambat hati ni..
dia tak ler ensem pun tapi nape dia jadi pilihan????
sebab dia BOTAK!!!!hahahhaha
jangan marah ye da,i gurau jer..
 tang ensem tu memang betol tau...tapi dia neh kelakar, pendengar yang baik, daddy yang penyayang , seksi di mata i...huhuhuhu....

dia banyak memberi peransang di kala aku sedang berduka,
dia menceriakan aku di kala aku kesedihan,
saat kami kehilangan anak tercinta dia selalu mengingatkan aku supaya banyak berdoa dan sentiasa redha dengan dugaan Allah...









ouw, manis nyer senyumanmu..bak cotton candy rasenye..








                                  


suke layan kerenah anak dia..








so tak kesah la kan dia tak ensem ke, kaye ke

yang paling penting dia sayangkan aku dan anak-anak..

KO ADE????
hahahahahahahhaha*glak jaat*





Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu























kau kekasih,sahabat,suami..


we love u daddy....




1 comment:

keunggulan wanita said...

betul..tak hsome takpa...klu hsome susah juga, nti ada yg kenan...kita juga yg susah..!Hubby saya pun tak hsome tapi penyanyang. Bila sya pegi kerja dia yg masak dan basuh baju...