NUFFNANG

Friday, April 29, 2011

ape yang ko hadap?




Dari tadi aku dok ngadap lappy berselang seli dengan membuat kerja kat kedai.. 
 ntah apa yang aku hadapkan aku sendiri pun kadang-kadang tak paham..aku update status di fesbok, membaca status member-member, memberi komen kat mane yang patut..tapi kalau dah menyelam kengkadang terminum air gak kan(peribahasa aku sendiri)...jadi dalam-dalam dok merewang kat wall kengkawan, tertengok gak baju2, shawl2 yag menarik...tapi sekarang aku lebih suke membeli off9( kat kedai ler maksudnya tu) dari on9...bukan tak suke membeli on9 tapi disebabkan takde sapa kat umah yang nak tunggu parcel2 tu sampai..maklum lah sejak meniaga ngan enchek somi ni..hummmmm...

aku dah bosan menjengok fesbok, aku meng'google' pulak..aku mencari idea untuk mother's day nanti..ape yang aku nak bagi kat mak..bajet kekunun nak bagi kad yang semat2 kat mak..ahaiii...carik punye carik..aku jumpe yang menarik tapi katne pulak aku nak mendapat mende alah tu??haihhh..

 lepas dah berangan-angan nak buat sesuatu yang best untuk mak, aku ber'blogwalking' puleks...seronok gak baca crite kengkawan..tapi cam jeles ngan blog yang menarik, femes, kebaboom...blog aku???huh, hanya blog jalanan yang hanya aku syok sendiri..ehh.ehh..tapi syok jugak camni...bebile pon aku nak hupdek aku punya suka..takde la fan2s tertunggu2 entri baru...aicewahhhh....cakpong...cakpong...jangan layan aku verangan...

emm...aku buat header baru...itu pun ntahhapehape...tingin gak nak buat header cam yuyu zulaikha si pepari cumil ehh..ehh, kupukupu lar.....boleh beterbangan gitew..best..best..tapi mak tak reti nok...mak buat header pun gunapakai scrapblog tu je lah ha..tu pun terkial2 mencari background segalabagai...jadi hasilnya adalah seperti yang terpampang kat ataih..boleh la kan dari takde..ko ader??   

 aku tulis entri ni pun sebab aku dah tak tau nak buat ape...menambahkan koleksi karangan dalam blog picisan aku ni jer..skang nampaknya warga kedai ni dah mula meringankan tulang mengemas..so kalau aku buat dek, konfem ler penyepak manje sampai..ahahahhah, tak kan ler bro2 kesayangan aku sampai tulang belakang hati nak buat cenggitukan...

 lagi lame aku merepek kat sini, lagi senak dorang tengok...
gua cau dolu...