NUFFNANG

Wednesday, April 6, 2011

Doktor chenta


"mama, mama, mama
tolong lah aku yang sedang bingung
kurasakan virus-virus cinta
kubutuh doktor cinta"


ishhh ape pulak yang mummy ngarut neh...
ekceli mummy nak cite pasal doktor cinta hati mummy..
tapi bukan doktor yang dok nak mendengar masalah cintan cintun atau yang berkaitan ngan hal-hal percintaan tau..






hah...ni lah dia nye doktor chenta hatiku..
tengok tu tersipu-sipu la kununnye kan..



doktor kenit sedang memeriksa wek ani...bila tanye wek sakit ape, dia kata demam..siap suapkan ubat tau doktor kenit ni..heheh...semua orang yang ada dalam bilik pun demam dan dibaginya ubat..alahai anak mummy..

kakak dulu tetiap ari mummy bisikkan ditelinga..
"kalau kakak dah sihat nanti, dah besar, mummy nak kakak jadi doktor ye.."
tak kesah la doktor pakar neurologi ataupun pakar pediatrik..
mummy nak kakak tolong kawan-kawan kakak..ish tak kesah, janji kakak tolong orang yang memerlukan khidmat kakak..

sekarang acu safi@kutek dah belikan mainan doktor tuk adik...mummy tak nak paksa..
tapi jika ada rezeki mummy untuk tengok adik jadi doktor, alhamdulillah..

berbalik pada doktor kenit mummy, semalam memang adik buat havoc satu umah..dok pekse orang dan lagi dia posing maut..tapi mummy nak snap jer dia dah buat aksi lain pulak..



doktor hasya ngan wek ani sayang..


semoga HASYA IRDINA membesar sebagai seorang insan yang taat pada Allah, sihat , bijak...
amin

3 comments:

Fitri Senin said...

sooo cute..

ain roxmum said...

hehehe...comel yang comot..

Fauzie Jasmani said...

Singgah sini..salam kenal..i follow..

Latest Entry : Jom ExChange Link dengan Blog UpProfits!