NUFFNANG

Monday, May 16, 2011

cukur jambul anak teruna aku....ehhehe



assalamualaikum..

hujung minggu bebaru ni kamu-kamu buat ape?
bersoping kah? berdating kah? atau bermalas-malasan di rumah?


malas nak mengarut pepanjang..
hujung minggu baru ni kami sekeluarga buat majlis cukur jambul untuk anak kakak aku..
SYAFA'ATULLAH IZ DARWISY  namanya..memang berbelit belit lidah kalo nak menyebut nama-nama anak lelaki  kakak aku neh..
tapi yang pasti darwisy tu aku yang bagi...nama tu aku simpan untuk anak lelaki aku kunun nye..tapi dah takde..aku suh ler kakak aku bagi nama tu pada anak dia yang dah aku anggap cam anak aku..

disebabkan darwisy baby boy so kitaorang memutuskan untuk tidak membuat buaian..
cukup sekadar marhaban, cukur jambul, bertahnik...

si darwisy ni memang good boy hari tu..tidur aje kejenye..
orang nak suapkan buah kurma dan air zam-zam, dia rilek tidur..



sampai dah terangkat jubah pak arab kenit ni bile dapat tidur...



cik pp merah memang sayangkan adik awisy dia..



alhamdulillah..majlis berjalan dengan lancar..
seronok dapat berkumpul adik beradik di hujung minggu..
acara wajib adalah bergusip..hehehehheh..


di hari ahad nya pulak...biasalah kan kalo dah semua pun ada aktiviti makan-makan tu wajib..
ditambah pulak dengan kakak aku tu memang pandai masak memasak ni..
adik aku lah orang pertama yang buat permintaan..
nak popia katenye..


hah!! ni la dia popia yang belom digoreng...


yumm..yummm...


jeng..jeng...

chef of the day..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

yang penting spec tetap atas pale...ngeh..ngeh..ngeh..







***xoxo***