NUFFNANG

Sunday, May 29, 2011

bile dikejutkan encek somi dari tido



tengah syok2 tido tetiba je encek somi kejutkan..
masa tu pukul 1 pagi dan dia baru balik dari kedai..
aku yang mamai2 ni pun sambil gosok2 mata, menggeliat sikit bangun dari lena..

ishhh...kaco betol orang tengah mimpi indah...tapi tak leh nak melawan gak kan...ahaiii...

dah sebab terbungkang pulak biji mata ni, aku pun layan ar cite filipina ngan encek somi..
cite tu tajuk dia  "you to me are everything"
amboi sesuai betol ler ngan mood tengok cite tu berdua-duaan...kehkehekeh..
tapi yang nak jadikan sebab aku melayan cite tu pelakon marimar yang berlakon..
dingdong dantes ngan marian rivera ouhhh i heart both of u...

aku yang ada lagi kesan2 mamai bangun tido ngan mimpi indah tadi pun piling2 le yang aku ngan encek somi berlakon cite tu...ko ader??
hahahahahhaha...

cite tu abis kul 2.30am tapi bola pulak setat kul 2am..camno??
aku tak heran sebab encek somi nak tengok kat kedai..baru meriah sikit kate nyehh..
so setengah jam sebelum cite tu nak abis aku layan ler sensorang..
tapi mata dah ngajok takmo tido balik..guane gamok??

nak tak nak aku pun layan le jugak bola final antara barcelona vs manchester united..
walopon tak paham outside la, foul la...aku pun melangak le depan tv sensorang..
taim goal aku jerit goal jugak...hehheheh....siyes syok sendiri aku pepagi bute tu..
encek somi memang fan MAN U, so aku pun sama lah..
skali team laki mak sokong kalah nok...
adat ler ye dok...udoh kome kejo satu bola...pekeheii..


elok jer perlawanan bola tu abis, mata ni elok2 je ngantok..
encek somi pun tak balik lagi tapi mak tak kose nak tunggu dah nok..
mak nak sambung mimpi indah balik..

daaa~~~