NUFFNANG

Tuesday, May 31, 2011

dia istimewa..




pertalian bermula di mukabuku...
kakak ni selalu like komen2 aku..
aku pun suka membaca setiap status di pesbuk nya..
kadang2 tu tersenyum sendiri...


kemudian menjadi rapat apabila kakak mula membaca belog tentang kisah kak yong..
jujurnya memang terasa seperti sudah lama mengenali..


ketika si comel kakak sakit dan dimasukkan ke hospital, aku juga berasa risau..
aku paham perasaan kakak ketika itu..walaupun aku tak ke hospital namun aku bertanya khabar melalui telefon..


ahernya 30/5/2011 menjadi hari pertemuan antara aku dan kakak..
aku menjadi over excited...tapi sedikit segan...

mau tak...kakak dah belikan macam2 pulak untuk pp merah..
tapi aku hanya bertangan kosong..
namun aku mengharap pertalian ini tidak terhenti setakat itu..
semoga aku menjadi adik kakak untuk selamanya..



aku , pp merah dan kakak



tengok...cik teddy dah jadi peneman di beg sekolah pp merah..jangan diusik...ma ila kasi katanya..



mummy..ilek jer...bangun tido cari cekelat ma ila kasi..




pa pe pun kakak, ain sayang kakak..